Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2021 07:59 - АФП и БНР
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 2053 Коментари: 23 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

          https://bnr.bg/horizont/post/101157685/sasht-odobriha-prodajbata-na-66-f-16-na-taivan

          "Държавният департамент на САЩ одобри продажбата на 66 изтребителя Ф-16 на Тайван, което се очаква да разгневи Пекин, предаде АФП.

          Тайван ще получи последната модификация на бойните самолети, произвеждани от „Локхийд Мартин“ – Ф-16С/Д Блок 70 в сделка за $8 млрд., се посочва в съобщението на Държавния департамент"

          АПФ не е асъм фуклю панагюрски.
          Agence France-Presse !




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - blackpredator,
29.03.2021 09:42
Вестник СЕГА : И следващите 8 изтребителя F-16, които България предстои да реши дали и кога ще закупи, ще са на висока цена. Тази прогноза е на път да се сбъдне, след като вицепремиерът и министър на отбраната Красимир Каракачанов потвърди в интервю по Би Ти Ви преди дни, че на българско запитване колко биха стрували още 8 самолета, то американската страна е дала ориентировъчна цена като за първите 8 машини, които са вече поръчани и платени.
цитирай
2. blackpredator - Вакеро,
29.03.2021 10:08
starforlife написа:
Дай да уточним защо безсрамно ЛЪЖЕШ както в самия постинг, така също и в коментарите под него?

а де..
цитирай
3. starforlife - ~ 2. blackpredator
29.03.2021 11:53
Значи не ЛЪЖЕШ, м?
ОК. Хайде тогава ни покажи къде го пише, та в предходния постинг, ти, МИЗЕРЕН МАНИПУЛАТОРЕ, написа:
Американската aдминиcтрaция oфициaлнo увeдoми Кoнгрeca зa прeдлoжeнaтa дocтaвкa нa Тaйвaн нa 66 изтрeбитeля F-16С/D Blосk 70, кaктo и нa рeзeрвни чacти и съпътcтвaщoтo cнaряжeниe зa cумaтa oт 8 милиарда долара
Това по отношение на ЕДНА ОТ ЛЪЖИТЕ в постинга ти, предходния.
След това...
След като покажеш...
НО ТИ НЕ МОЖЕШ, ТОЧНО, ЗАЩОТО НАГЛО МОДЕЛИРАШ КАКТО ТИ ОТЪРВА, аз ще покажа ТВОИ ЛЪЖИ и в коментарите.

Ну, давай, РозоваяСнегурочка.

А за другия също кривещ както му отърва лицемер ОколоГрадският, ще повторя:
България закупи първите 8 изтребителя за около 2.1 млрд. лева, които бяха платени авансово, тъй като страната ни не беше сключвала подобни сделки със САЩ и нямаше изискваната кредитна история.
Агенцията за сътрудничество в областта на отбраната на Департамента по отбрана на САЩ обаче съобщи, че България вече е сред страните, които ще могат да плащат разсрочено отбранителни продукти и услуги, придобити по Програмата за чуждестранни военни продажби на САЩ.
Това ще е сериозно облекчение за следващите управляващи.
Предварителните очаквания са, че новата поръчка ще излезе по-евтино, тъй като част от оборудването, обучението и други съпътстващи дейности вече ще бъдат покрити.
Това бе потвърдено и от компанията производител "Локхийд Мартин".
Това пък в друга, ДОСТА ПО-ПРЕСТИЖНА, медия.
Защо то да не е вярното, а угодното на вас?
М?

............................................................................................................ StarForLife™ ·1755278~84·
цитирай
4. blackpredator - https://fakti.bg/world/404197-taivan-si-kupi-f-16-za-8-miliarda-dolara
29.03.2021 12:14
БНР и АФП за ланския сняг..
цитирай
5. blackpredator - https://btvnovinite.bg/predavania/lice-v-lice/krasimir-karakachanov-javjavame-se-sami-na-izborite-zashtoto-strukturite-taka-poiskaha.html
29.03.2021 12:22
Според Красимир Каракачанов американското предложение отново е около 1,3 млрд. долара
Каракачанов потвърди в интервю по Би Ти Ви преди дни, че на българско запитване колко биха стрували още 8 самолета, то американската страна е дала ориентировъчна цена като за първите 8 машини, които са вече поръчани и платени.
цитирай
6. starforlife - ~ 4. blackpredator
29.03.2021 15:48
Хаааааааааа ха ха ха ха

Именно де:
https://fakti.bg/world/404197-taivan-si-kupi-f-16-za-8-miliarda-dolara

По отношение на постинга сам (както го исках) показа, че си трол и лъжец, но си толкова зле, че дори не го осъзнаваш.

............................................................................................................ StarForLife™ ·1755278~85·
цитирай
7. blackpredator - така е Гоче,
29.03.2021 16:09
не само съм трол /с което, определено се гордея/ и лъжец
на туй отгоре съм и мноо дървен
липсва ми изтънчената, интелигентна подигравка,
с която Венци се будалка с нахалната ви, нагла, селска простотия..
че е факт, не требе да питаш Юла или Пулю
абе няма к'во и кого да питаш
чувството ви за хумор и релевантни възприятия,
е като на катафалка..
аре, твърде си глупав, за да споря с теб
цитирай
8. starforlife - ~ 7. blackpredator
29.03.2021 18:54
Ново хааааааа ха ха ха ха
Горкият! Ти си мислиш, че искам да кажа на Читателите, че "Факти" не е "Ройтерс".
Спокойно бре, ограничени човече - болшинството не ги смятам за толкова елементарни (като икокото примерно) и вярвам, че които е "трябвало" са разбрали за какво говоря.

Колкото до Венци и неговите лъжи и педерастия (които ти наричаш "изтънчена, интелигентна подигравка") - те така лъсват постоянно, че дори той често се усеща и тогава замлъква по дадения въпрос.

............................................................................................................ StarForLife™ ·1755278~86·


ПС: Абе, СнегурАчка... Ама ти си бил вярващ в задгробния живот льольо бе!
И много поздрави от Мирмидонеца.
Прати ти ги още заФ... ф... ф... заФчера, но не бързах да ти ги предам.
Ха ха ха ха ха
цитирай
9. kvg55 - До 3. starforlife
29.03.2021 20:04
"страната ни не беше сключвала подобни сделки със САЩ и нямаше изискваната кредитна история".
На мен финансиста ще ми разтяга тролски локуми за кредитна история. Тука няма никакъв кредит. Има предплащане. Но не това разискваме. Говорим за цената на единица. А тя можеше да бъде по-ниска, предвид богатата ни слугинска история към Съединените щати. Но ФАЩ са свикнали да цицат подчинените си.
цитирай
10. starforlife - ~ 9. kvg55
29.03.2021 20:19
kvg55 написа:
"страната ни не беше сключвала подобни сделки със САЩ и нямаше изискваната кредитна история".
На мен финансиста ще ми разтяга тролски локуми за кредитна история. Тука няма никакъв кредит. Има предплащане.
Първо: Ти не си финансист, а "тъп" (ха ха ха) счетоводител, което е доста различно.
Второ: Аз никъде не съм казал, че съм в съгласие с НЯКОИ (подчертавам, НЯКОИ) ТОЧНИ нечии (също подчертавам, нечии) думи.
Трето: Ти "като икономист", би следвало да си наясно за принципите на сериозната търговия и как тя предполага различно отношение (ако щеш дори по отношение на търговски отстъпки за различни видове клиенти, ако щеш като отношение към нови такива и прочее) към различните клиенти.
(Поне понятието "таргет" би следвало да ти е понятно.)
Ако не да си наясно с такива или поне да са ти понятно такива неща, то поне да си наясно, че търговията с военни технологии не е като тази с краставици и боб на Женския пазар, до която свежда разсъжденията си СнегурАчка, то поне това последното да го предполагаш.
Четвърто: Ти "като икономист" би следвало да си наясно в каква сметка се намира предварително внесената от България сума и как се оперира с нея.
Тоест, като "тъп" счетоводител - не би следвало да си наясно, но поне това също да го предполагаш.
Е... Ти не го предполагаш, защото и икономическото ти образование, както и трудовият ти път, са преминали при едни други условия и в една друга, показала несъстоятелността си, икономика.

kvg55 написа:
Но не това разискваме. Говорим за цената на единица. А тя можеше да бъде по-ниска, предвид богатата ни слугинска история към Съединените щати.
Именно!
Но не НИЕ говорим "за цена на единица", а ВИЕ.
Именно ето това би следвало да видят Читателите при троленето на СнегурАчка, както и твоето, а и не само на вас двамата.
Това, че ВИЕ, русофилистиците, на които им бърка в гъзЪ, че България избра американското качество пред руската шитня, се опитвате да слагате под общ знаменател (и да вадите параметри) сделки, които са коренно различни откъдето и да ги погледне разумният и разсъждаващ човек.
Въпрос на нива, но и на отношение към Истината, която ВИЕ се опитвате да моделирате както ви диктуват промитите и предубедени мозъци.

kvg55 написа:
Но ФАЩ са свикнали да цицат подчинените си.
Вече го казах, "икономисте".
Опитай се да проумееш какво, а след това и колко си/сте жалък/и с това "ФАЩ".

............................................................................................................ StarForLife™ ·1755278~88·

ПС: Аз и друго никъде не съм казал, а именно: че България не е могла ЕВЕНТУАЛНО да договори по-добра сделка. Но сделка за същите самолети, а ЕВЕНТУАЛНО по-добра цена.
Но никога не съм разглеждал нещата от тази гледна точка, най-малкото защото е просто глупаво.

И един ПС и за СнегурАчка:
Не, не с ланския стяг.
Занимаваш ни с ПО ЛАНСКИЯ СНЯГ, защото "новините" ти са от средата на 2019-та.
От тогава България УЛИЧИ И ИЗГОНИ 9 РУСКИ ШПИОНИ, А ВИЕ ИСКАТЕ РУСКИ САМАЛЬОТИ.

Е... НИКОГА ВЕЧЕ С ИДИОТСКА РУСИЯ!
Смиритесь с этим и сядьте на свои старые ягодицы.
цитирай
11. theeconomist - .
30.03.2021 06:25
истинска енигма, направво нютонов бином!
цитирай
12. kvg55 - До 10. starforlife
30.03.2021 06:45
Няма какво да се обясняваш и да тролиш. С логорея не можеш да затрупаш фактите и числата. Ако ние не заслужаваме търговска отстъпка, дето ФАЩ ни държат за гушата, кой друг.
Що се отнася до тъпотата, един програмист е по-тъп от един счетоводител, защото счетоводителят работи с материали, зад които стоят хора, а програмиста работи с бездушни машини.
цитирай
13. starforlife - ~ 12. kvg55
30.03.2021 15:48
То се вижда кой троли: СнегурАчка и ТИ.
Защото например: Имаме известни константи бройка самолети и обща цена.
Но НЯМАМЕ НЕИЗВЕСТНИТЕ ПРОМЕНЛИВИ какво се крие зад "съпътстващо въоръжение" при двете сделки.
Тоест, както вече го аргументирах, но в не толкова като за изкуфели балалайковци: ТРОЛИТЕ ВИЕ, ЗАЩОТО БЕЗ ДА ЗНАЕТЕ ЗА КАКВО ТОЧНО ПЛАЩА БЪЛГАРИЯ И ЗА КАКВО ТАЙВАН - ДЕЛИТЕ СУМА НА БРОЙКА.
И ти претендираш да си икономист?
ТРОЛ ДА, НО НЕ И ИКОНОМИСТ.
Защото да речем (просто, като за "тъп" счетоводител) едно и също сако, едното да речем с 4 пластмасови копчета, а другото с 6 позлатени и с инкрустирани скъпоценни камъни, не се продават на една и съща цена и, ако 8 бр. от първото струват 800 лева, то 66 бр. от второто не струват 6600 лева.
Нали така?

Колкото до счетоводителите и програмистите:
Един програмист е по-УМЕН от един счетоводител, защото счетоводителят работи с ПОМОЩТА НА ХАРДУЕР С материали, зад които стоят хора, а програмистЪТ ПРАВИ ТОВА, ЧЕ с бездушни машини ДА РАБОТЯТ И "ТЪПИ" СЧИТОВОДИТЕЛИ.
Ха ха ха ха

............................................................................................................ StarForLife™ ·1755278~92·
цитирай
14. blackpredator - абе Гоче,
30.03.2021 16:05
што се пънеш, без да си ф час
виж цената само на планера
без двигател и "НЕИЗВЕСТНИТЕ ПРОМЕНЛИВИ"
за Словакия и за България
20 и кусур мильона за бройка разлика
и не ми искай линк, търси си го
просто не си пъхай гагата у сяка манджа..
цитирай
15. starforlife - ~ 14. blackpredator
30.03.2021 16:12
Знам бе, ТРОЛЕ, знам.
Че то какъв трол ще си, ако признаеш троленето си, а не изтролиш агейн?

............................................................................................................ StarForLife™ ·1755278~93·
цитирай
16. kvg55 - До 13. starforlife
30.03.2021 17:11
Максималното съпътстващо въоръжение за един самолет е едно и също. Даже при нас трябва да е по-малко, защото купуваме самолетите не за нападение, а за охрана на границите. За инкрустациите си прав - вероятно на самолетите е инкрустирано името Му. И защо властта мълчи като задник на обвиненията за корупционна сделка.
Ако фащсците са ни продали нещо ненужно, сметката ти излиза.
Хе-хе-хе! Счетоводителите са съществували преди програмистите. Последните са създадени в услуга като придатък на счетоводителите и не могат да ги заместят.
цитирай
17. starforlife - ~ 16. kvg55
30.03.2021 17:31
Естествено ти ОТНОВО грешиш за всичко.
Или си наясно, че грешиш, но просто ТРОЛИШ.

Първо: Покажи къде се говори ние или тайванците да сме закупили "МАКСИМАЛНОТО съпътстващо въоръжение"?
Та това осъзнаваш ли, че е просто невъзможно?
Да не говорим, че дори и така да е, както ТРОЛИШ - пак остават НЕИЗВЕСТНИТЕ ПРОМЕНЛИВИ по колко бройки от дадено (и кое - и кое) въоръжение сме закупили ние и по колко тайванците?
Нали си наясно, че една съвременна ракета е понякога и десетки милиони и не е 'се тая ние 2 ли купуване от даден вид, а тайванците 20?
Все неща, които НЕ ГИ ЗНАЕМ и точно затова аз казвам, че ВИЕ ПРОСТО ТРОЛИТЕ, ЗАЩОТО ГОВОРИТЕ ПО ПРИНЦИП, НО НЕ И СПРЯМО К..О..Н..К..Р..Е..Т..Н..И ФАКТИ, защото те са ви (ни) неизвестни.

Второ: "Властта" не е длъжна да дърдори като дърти дърдорковци като вас.
Че кой си ти бре, г-н Никой, че да искаш не властта, а Държавата да ти отговаря на идиотията?
"Властта"... За разлика от теб и такива като СнегурАчка... Взема решения като това, на базата на задълбочени анализи на авторитети, на които нещата (в случая със самальотите) им са ясни, а не са посредствени балалайковци като теб и СнегурАчка.
И НЕ Е ДЛЪЖНА ДА ДАВА НА НИКОГО КАТО ТЕБ И МЕН ОБЯСНЕНИЕ, А ОЩЕ ПО-МАЛКО ДА СЕ ОПРАВДАВА ПРИ ДЪРДОРЕНЕ ЗА КОРУПЦИЯ И ПРОЧЕЕ!
Такъв Авторитет е например Полковник Професор Димитър Недялков.
Познаваш ли го и общувал ли си с него?
Защото АЗ ДА.
И знам от първо лице мнението му по въпроса.
И КОЙТО ВЕЧЕ ПРЕМИНА ОБУЧЕНИЕ В САЩ ЗА БОРАВЕНЕ С ВЪПРОСНИТЕ САМАЛЬОТИ, А ВИЕ... С ПАРАШУТИСТКИТЕ СИ МНЕНИЯ... ПРОСТО С ТРОЛЕНЕТО СИ СЕ ОПИТВАТЕ ДА СЕ ИЗКАРАТЕ ПО-ЗНАЕЩИ В ОБЛАСТТА ОТ ТАКИВА КАТО НЕГО.

Трето: Какво е нужно и какво не - това отново е от компетенцията и решават такива като Димитър
Недялков, а не на балалайковци като теб.
Но само и понеже отвори дума, та да те светна:
- В цената на Тайван НЕ ВЛИЗАТ неща като обучение например, защото те имат пилотите, които да летят на въпросните самальоти.
В нашата ВЛИЗА И ТОВА.
- В цената на Тайван НЕ ВЛИЗАТ наземни тренажори, защото те вече ги имат.
В нашата ВЛИЗА И ТОВА.
- В цената на Тайван НЕ ВЛИЗА оборудване за свръзка с наземен контрол, защото те вече го имат.
В нашата ВЛИЗА И ТОВА.
...
Не на последно място: Прекарай права линия м/у САЩ като цяло и Тайван.
Хайде сега я прекарай м/у САЩ и България.
След това помисли за въпрос, който не ще прочетеш (убеден съм) в никой спор, в никоя Интернет паланка, защото не всички са умни като мен - ха ха ха
Та помисли за въпроса с логистиката - все пак си "тъп" счетоводител и е смешно (не само) програмист да те подсеща И за това перо при една сделка.
А тук не говорим за тон домати.


Накрая: Счетито е преди Програмиста, ама друг път.
Програмистът, пич, е ПРЪВ!
(ха ха ха)
ТОЙ, пич, е преди Бог!
(ново ха ха ха)
Защото Бог от Хаоса е създал Живота въобще и мнооооооого по-късно Човека, а после се е пръкнало и счетито.
А кой мислиш е създал Хаоса?
ПРОГРАМИСТЪТ!
Така, че...


............................................................................................................ StarForLife™ ·1755278~96·
цитирай
18. kvg55 - До 17. starforlife
30.03.2021 18:53
С доста условности можем да приемем гледачките на боб за първите програмисти.
Принадлежностите, които си изброил, вероятно ги купуваме, ама в договора пише за броя самолети. И защо офертата за следващите самолети е на същата цена. Пак ли ще се обучаваме? Да не говорим, че обучението може да се проведе в САЩ, за което ще си платим отделно. Когато дойдат самолетите в бъдеще неопределено, ще видим.
цитирай
19. starforlife - ~ 18. kvg55
30.03.2021 19:44
Абе, тъпо счети (ха ха ха)...
Ти наистина ли не осъзнаваш колко си зле?

Първо да те попитам:
ТИ ЧЕТЕ ЛИ ВЪПРОСНИЯ (наш) ДОГОВОР, ТА ТАКА Т..Р..О..Л..С..К..И СЕ ИЗКАЗВАШ ЗА БРОЯ САМОЛЕТИ И КАК ТОЗИ БРОЙ ПРОМЕНЯ ДРУГИТЕ ПАРАМЕТРИ НА ВЪПРОСНИЯ ДОГОВОР?

Второ, да ти го кажа в прав текст:
Ти не само явно не си осведомен, а и понеже си тъп (ха ха ха), та не вдяваш какво ти пиша, не си наясно, че обучението на нашите пилоти СЕ ПРОВЕЖДА в САЩ.
Да повторя (защото казах, че си безбрежно тъп, Саше - ха ха ха): НЕ САМО БЪЛГАРСКИТЕ ПИЛОТИ, СЕ ОБУЧАВАТ В САЩ И ПО-ГОЛЯМАТА ЧАСТ ОТ ОБУЧЕНИЕТО ВЕЧЕ ПРЕМИНА.
Хайде прочети го още веднъж, че да не се налага да ми губиш времето друг път.

Трето:
"Защо офертата за следващите самолети е на същата цена", пишеш ти.
Оферта за какво?
Каква е рамката на този хипотетичен бъдещ договор?
Защото без нея всичко говорено е балалайкане, а аз за разлика от вас не го практикувам.

Четвърто:
Бъдещето (неосъществимо) беше неопределено само при изкецания ти социализъм.
Тук са налице договорени времеви рамки по отношение на изпълнението, които текат и се изпълняват.
Както вече казах: Това не са тон домати, че да ги има някъде на склад и да трябва само да се доставят (за която доставка при двата договора, нашият и тайванският, дори не сте се замисляли).

............................................................................................................ StarForLife™ ·1755278~100·
цитирай
20. kvg55 - До 19. starforlife
30.03.2021 20:02
А ти чете ли го, да знаеш какво включва? Не си! Но нямаш ум да направиш заключение от откъслечна информация.
Когато доставят самолетите пак ще си говорим, ако сме живи.
цитирай
21. starforlife - ~ 20. kvg55
30.03.2021 20:05
Понеже пом/у другото все още ти дописвам горния коментар, та да ти отговоря и на този.

А ти можеш ли да си сигурен, че не съм го чел?
М?
Я пък си представи, че съм го чел.
ГОВОРЯ ЗА НАЛИЧНИЯ ВЕЧЕ, А НЕ БАЛАЛАЙКАМ КАТО ТЕБ И ЗА ПРЕДСТОЯЩ ДОРИ.
Ооо, забравииих - само вие може да сте така значими за Вселената.
Каквото някой от вас се изхвърли като чикия на пясък - е нормално, естествено и допустимо.
Но не и неприятни ви.
Е...
В света вие отдавна сте точно НИКОИ.
(То и някога бяхте, поради некадърността си, но поради семката си бяхте стъпили на врата на толкова кадърни хора. Е... Видяхме до къде доведе това.)
Както вече казах (но ти като типичен ТРОЛ не четеш) - разговарял съм с човек, който е ама мноооооооого навътре И с договора, защото е Експерт и е във вихъра на събитията.
(А не като изкецания ви льотчик, който защо като казваш имало корупция - не я разобличи, м?)

Разговорите с тролове са пълна загуба на време и едва ли пак ще си го губя по този въпрос с теб.
Истината е, че допотопна (и винаги излизала ни скъпо и прескъпо - и винаги излизала ни скъпо и прескъпо) руска техника никога вече няма да бостаноплашилства (за СМЯХ на "гаргите") в България.
БЪДЕЩЕТО НИ Е С ЕВРОПА И ОНЕЗИ ОТВЪД ОКЕАНА (не визирам само САЩ), А НЕ С ЕВРАЗИЯ.

............................................................................................................ StarForLife™ ·1755278~101·
цитирай
22. blackpredator - не бином, енциклопедичен биткойн
30.03.2021 21:02
theeconomist написа:
истинска енигма, направво нютонов бином!

криптогугъл
с гугла..
цитирай
23. kvg55 - До 21. starforlife
31.03.2021 00:44
Ако ти си го чел, значи и други са го чели. И понеже моята информация не е от теб, а от други, по-склонен съм да мисля, че ти криеш и изопачаваш нещо от договора, защото си заинтересован, отколкото другите.
Там е работата, че Европейският съюз и ФАЩ, които ти боготвориш, в този си вид нямат добро бъдеще. Не следиш ли икономическите и политическите събития. Един Мъск не е достатъчен.
Научно-техническият прогрес има две функции - да бута обществото напред и да разрушава негодната политическа надстройка. Ти знаеш английски език - чети речите на Бай Дън и ще видиш, колко зле е us-американското общество.
Обществото са хората, а не техниката, както си мислиш. Така че, чети и мисли повече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6912662
Постинги: 1449
Коментари: 18253
Гласове: 25298
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031