Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2020 11:53 - Важно е..спри, не си отивай.а,pro-коментирай,плсс)
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2172 Коментари: 12 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

imame BIG DILEMA...имаме и БАШ СПЕЦЯЛ по Библейските Книги, и Учение!!!
 моля, обърнете  сериозно Внимание,
това е моят Избор за Уикенда..вие сте на ход ..

image

https://mileidi46.blog.bg/hobi/2020/10/21/skandal-i-fakti-zadava-se-buria..хххххх 



Няма по-лош слепец от този, който не иска да види!!! Много от хората, които за съжаление са загубили естественото си зрение, могат да видят с очите на сърцето, с очите на душата и с очите на мозъка си... Е! 2020! 2020! 666! 3.033033033. Нищо не е случайно!
КОРОНАТА ИМА 6 БУКВИ=6
СБОР ОТ МЯСТОТО НА СЪОТВЕТНИТЕ БУКВИ В АЗБУКАТА=66+6=666
ГОДИНАТА НА ПУСКАНЕТО И-19..

край на цитата..))

image




Гласувай:
7


Вълнообразно


1. fun1001 - моля, колегата севт, не му знаем ..светското име )
23.10.2020 12:01
и, не търся/им неГОвото оДобрение, а Знания, и евентуално- Мъдрост..
....
а, колежката,копирайтерка46, само я визирам, мимоходом..
за да получим Синтез, са нужни две 2 Тези ,Теза и Антитеза..
нали, помните Хегел..и баба жрица, от хямболийско
цитирай
2. eva666 - аз, ще се опитам да сглобя Резолюцията,неделя вечер..
23.10.2020 12:22
признавам, това е най сложният Въпрос/ и Избор/ в моят живот
за вас, не знам..но, аз съм разпната на Кръст..
а,може би, така и трябва ?
цитирай
3. fun1001 - ..да ви призная, моите деца..
23.10.2020 13:02
ме отрезвиха/ те работят, гледат деца, учат, и
нямат..никакво излишно време за разни "изкл.умни конспирации")
забраниха ми ,дори да бръщолевя..'четенки' от Фейсъ, и световният Ъндърграунд, БлякНет..
на попул. "водачи и гуру мераклии..'
..../босоо, пак изтърва нюза, аз съм в Швайц,а не в германско, от 10 мес.
и се радвам на малкият ми 'шампион' на 2г и 2 мес..
с пълна любов и радост ..

и, мисля, че младите, са на верен път..
затова, и реших да попиша..раздвоена съм..а, вие?
цитирай
4. milady - втриса ме от отвръщение.Как, има хора, с духовни претенции. и стихчета от заранта)
23.10.2020 13:40
https://eerato.blog/profile.php

а, редовно мишкуват, и манипулират целокупната аудитория!!!!!?
това за мен е ЧУДО на 'лукавого'.. с малка буква )))
опомнете се, ние сме в последн Времена, пр Новата Духовна Ера..
/ и това, не са ню ейдж локуми за ..незрели егоисти и лицемери..
само,Истината носи Свобода!
какво, повече от това.)
цитирай
5. apostapostoloff - Обърни се за съвет и анализ
23.10.2020 14:10
към мастития наш всичколог д-р Леонкавало Дупедало за Кашкавало!
цитирай
6. kossef - 1.част
23.10.2020 15:56
"Видео-проблемът", субективно откъснат от мен, тук, в комента ми, вероятно от Глобалния - за и срещу Вярата въобще, за който е ставало въпрос не в този, а в друг пост, е по-скоро огледален по отношение не само на католическата църква, но и по отношение съперничещата й - руска православна. И дори по отношение на раздробеното християнство въобще. Без съответна категоричност - в коя от съперничащите "раздробености" е началото му. Той, Проблемът - установяване в сатанинско могъщество, неприкосновена власт, всемирно разположение и "употреба" на видимия-невидим Свят на световна църква "с цар архангел-паднал Сатанаил-Антихрист", според мен и не само, стои от още времето на безуспешните опити на човечеца /събирателен образ на грехопадналото човечество от времето на Адам/ да си отговори "... кой е Господ Бог, къде Е, какво Е, какво върши, вършил Е и ще върши"...А Отговорът , като не би следвало никого да задължава, за мен е прост: Вярвам, като не се опитвам натрапчиво да доказвам съществуването Му, най-малко, пък - да Го отричам. Вярвам, опитвайки да не бъда суеверен. Съмнявам се, опитвайки да не богохулствам. Опитвам поведението ми да е върху фундамента: Ако нямаше Бог, той непременно щеше да бъде измислен... защото колко хубаво би било всички хора да заживеят, като че има Бог Господ!... Което предстои - ще бъде. Не би могло да е по волята ни, а съгласно Неговата. Ако вярваме... И какъв е смисълът от безпокойство? Натрапено от субективни(!) човешки умозрения. Страхът /от Бога/ бил начало на Мъдростта... Началото на Мъдростта е .... най ниското й стъпало. Та струва ли си да се призовават да ни плашат с познанията си и "мъдростите" си плашипутарници като "sevt" и с-е, например, или с апокалиптични постинги да отваряме устата на "заклети" ерудити А-теисти... За...би ги, бисерчето ми и се радвай на Тук и Сега. И жизнено дивей!... И ти и тукашните читатели. Защото Тук и Сега е кратък...
цитирай
7. kossef - 2.част
23.10.2020 15:59
Какво им остава, след като 99.(9)% от хората по Земята, омаяни от напращели меки топчици или строен н...дървен немирник пропускат Влака към съвършенството във грях? Благословен, все пак? Освен, жизнено дивеейки, да "продължат рода" за такива, които може да успеят да се качат на Него... Жизнено дивей и не им се връзвай. Невидимото за очите е видимо за сърцето, а чистите по сърце - ще видят Бога, нали...
П.С. Разбира се, коментът ми не е изчерпващ. Темата. Но струва ми се, за което се старах, възбужда човешка веселост, спокойствие... "Няма човек, който да е живял и никак да не е съгрешил, само Ти Господи си без грях и Твоето Слово е Истина!"...
цитирай
8. eva666 - Коссеф.ненапразно,Ти си ми любим )
23.10.2020 16:53
много се радвам че си решил да се завърнеш
в чистилището
намерил си чудесни. и точни думи
които. да добавиш към моята важна тема
в крайна сметка,всички сме ”на кръстопът”

всеки ден, и всеки час, за всяка педя земя
се води люта битка, между доброто и злото.
между Сатана и Христа
....
аз съм избрала за себе си духовното спасение
... но,двама от моето семейство, са избрали материалният и светски Успех,кариера,и просперитет/ ще го сложа в кавички

ето. тази раздяла, изпълва сърцето ми с мъка и горест
... знам, че ще ме разбереш,любимий ()
благодаря ти за всичко!



...

цитирай
9. dobrodan - Много пророци, много нещо.........
23.10.2020 19:06
На кого да вярва човек по-напред....... за да знае после по кого да стреля с приоритет.
Краят на света трябваше вече да е дошъл амнайсе пъти, пък то?
Не вярвам дори на една дума, писана в някоя "света"?????? книга.
Библията е най-продънена, така да се изразя. Може да откаже човек от живота изобщо.
Тората служи за съвсем други неща, коранът е пълен и той с безумия......
Бог да съди тия, които лъжат, че бог съществува :):):).
цитирай
10. milady - даам, вярвайте, но НЕ мислете! а, ГЛ спец по Библията, пак се покри, ни лук ял, ни лук..мирисал
23.10.2020 19:15
dobrodan написа:
На кого да вярва човек по-напред....... за да знае после по кого да стреля с проритет.
Краят на света трябваше вече да е дошъл амнайсе пъти, пък то?
Не вярвам дори на една дума, писана в някоя "света"?????? книга.
Библията е най-продънена, така да се изразя. Може да откаже човек от живота изобщо.
Тората служи за съвсем други неща, коранът е пълен и той с безумия......
Бог да съди тия, които лъжат, че бог съществува :):):).

цитирай
11. fun1001 - всеки пОстак, си намира ешката, и чичо заксъ, тоже..
23.10.2020 19:51
5. mileidi46 - :))))
00:37
zax написа:
Да не хванеш някой друг, със .. свирка. Щото обаче, от този профил не говори само един.
:)
цитирай
12. fun1001 - :-) постоле, баба милейде, разбирала от..кУрспирации от Овалният кабинет..а, ти..
23.10.2020 19:57
apostapostoloff написа:
към мастития наш всичколог д-р Леонкавало Дупедало за Кашкавало!


десет поста, и репликирах, че е стара вече, да се излага кат киффлаа, нали)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1558070
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031