Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2020 16:33 - Шаферката или котката? Когато Николаос срещна Карма ...
Автор: nbrakalova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 807 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 09.12.2020 22:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

9 декември 2020 | Автор: Криси Димитрова Снимка: Личен архив

"Когато срещнах Карма, тя беше котка на 4-5 месеца. Запознахме се в една студена, декемврийска вечер в Панчарево. Аз бях на сватба и излизах да пуша често извън ресторанта. Всеки път когато отварях вратата, тя беше там и сякаш ме чакаше". 

Едно наглед тривиално, но сякаш съдбовно запознанство води рижавата котарана Карма в обятията на един от най-популярните и изненадващи ни непрекъснато мъже на малкия екран - водещият на вечерното шоу на bТV – Николаос Цитиридис.

Той се включва охотно в рубриката "Дай Лапа", в която ще обръщаме специално внимание на вашите домашни любимци! 

Отношенията между нашите главни герои – Цитиридис и Карма, започват да се развиват светкавично!

"Първия път тя ми се покатери по панталона и се шмугна в якето. Дори не каза „здрасти“, а директно ме избра за Нейния човек. Това се случи няколко пъти. Накрая на вечерта, след много ракия и танци, трябваше да направя вече лесния избор – шаферката или котката. Взех Карма под якето и я качих в таксито. Събудих се и муцуната ѝ беше до моята", споделя откровено Николаос.

image Снимка: Личен архив

После следват посещенията при ветеринар, за да се увери Николаос, че новата му приятелка е добре и няма нужда от лекарска грижа. И изведнъж на трезва глава си казва:

„Абе, аз май имам котка!“

"Името ѝ дойде от това, че година по-рано бях развалил годеж ... И срещата на това прекрасно животинче на сватба за мен си е карма. Животът ми оттогава е любов и косми, та определено може да се каже, че има промяна, защото толкова любов и толкова косми моят живот не е виждал!"

Николаос Цитиридис често я споменава по време на вечерното шоу, а напоследък Карма набира и своите привърженици в социалните мрежи. Чудим се, ще я ревнува ли Николаос, ако дамата на сърцето му стане истински инфлуенсър?!

image Снимка: Личен архив

"Ако стане истински коткоенсър, смятам да ѝ взема процент, но нейните адвокати са изключително тегави – работили са за Гарфилд едно време. Иначе предпочитам снимки на Карма да пускам контролирано и не вече толкова редовно, защото някакви хейтъри пишат, че е дебела, а тя всъщност е огромно кълбо щастие и тялото ѝ не го побира, затова прелива от любов", казва  Николаос. 

Като всеки коткочовек, Кармита, както я нарича водещият, е най-глезената котка! От самото начало се храни с възможно най-скъпата храна, която има.

"Ветеринарна серия е, защото има алергия към друга храна и коремът ѝ се подува, което води и до газове (за това си приличаме с нея!). Кило и половина – 39 лева. Добре, че станах водещ! (смее се). Реша я по два пъти на седмица с една ултимативно яка четка. Не вярвах, че има значение каква четка ползваш, но определено има. Давам ѝ малцова паста, за да минават облизаните косми по-добре през коремчето. Сменям ѝ водата всеки ден, независимо дали я е изпила цялата, защото кой няма да иска прясна водичка? Не съм ѝ готвил, освен няколкото пъти, в които съм забравял да ѝ взема ядене. Тогава взимам шунки и салами, обезсолявам ги под чешмата и си ги яде като пич. Не чета в интернет за нея, а се съветвам с ветеринари и понякога с мои приятели. Това, което знам за котките е, че ако ядат, пият и акат – значи са добре", казва още Николаос.

image Снимка: Личен архив

Виждаме, че е научил добре урока си - домашните любимци не са играчки, а наистина имат нужда от правилна специална грижа. Така де, не може да ги гощаваш с пресолена риба, нали? Така както най-почетните гости, Карма има достъп до блажена храна и внимание, за да бъде щастлива, рижава котка! 

"Голяма любопитка е и обича да разучава всичко и…. всички. Та, когато имам гости в нас, на дивана или в леглото, тя не познава личното пространство, нито дали хората в леглото в момента имат нужда от нея. Не малко пъти се е опитвала да се включи в любовните ласки у нас. Бързо ѝ секвам ентусиазма, но за хората това е доста странно. Конкретна случка с нея нямам, много забавна поне. Всеки ден е смях и сладост – тича, подскача, прави маймунджулъци и аз ѝ се радвам, все едно съм ѝ дядо, споделя господин Цитиридис. 

Нарича котката си "мое лично щастие" и не би я дал на зрителя, казва още леко ревнивият стопанин. А след това се аргументира:

"Много е непокорна и не може да стои, освен ако тя сама не пожелае да позира. А това се случва рядко. Аз трябва да я дебна. И го правя!"

И макар Карма да изглежда от типа на онези дами, които се налагат, всъщност тя не носи особена чувствителност, не чете мисли и не познава с колко градуса температура си, когато ти е лошо. Но но има има свои номера... 

"Колкото и да я обичам, смятам, че е тъпичка. Макар да вярвам, че усеща някакви неща и че е привързана към мен, разбирам, че е глупава, когато ѝ се доака. Всяка вечер започва да тича в кръг преди да свърши тази работа. Имам чувството, че се опитва да избяга от дупето си, защото усеща напрежение. Може би така си забързва метаболизма, знам ли я ?! Идва да спи при мен, само ако е студено. Иначе ми спи в краката, а когато съм в хола, спи някъде, така че да ме вижда. Гали се, само когато пожелае. По моя инициатива няма как да има галене и гушкане, най-много 20 секунди дава, преди да почне да ми замахва" 

image Снимка: Личен архив

С цялата тази бойна готовност на Карма и присъщото за Цитиридис търпение, достойно за завида, което успешно прикрива с усмивка, общуването с Карма е с деликатен гръцки привкус!

"Като ѝ се карам, че е счупила 20-ата чаша за този месец, разбира, че нещо е сгафила. Но вероятно си мисли, че чашите растат по дърветата. Иначе ѝ казвам, че я обичам, а тя ме близва по челото. Мисля, че това е най-човешкото нещо, което има между нас. Друго човешко няма! Пердета също няма! Диван също скоро няма да има.

Отговорът на цялата тази прелюдия от взаимодействия и отношения е много просто - Карма го дава веднага: Любов! Независимо какъв е въпросът.

"Дразни я лазерчето, което ѝ пускам. Дразни я да пея. А тя ме дразни като дере всичко, за което съм дал пари току-що. Купувал съм ѝ десетки играчки за котки, но тя предпочита капачките от бутилки, филтрите за цигари и хартийки на топчета. Може да се каже, че е бюджетна котка откъм придобивки. Не се впечатлява, тя е будист явно и малкото ѝ е достатъчно.  

Всички качества на Карма водят в правилната посока по отношение на широкото мъжко сърце на Николаос. В него има просторно място само за Карма и майка му, или поне така твърди напоследък водещият.

Ами ако се появи и трета претендентка? Зависи ли тогава решението на Цитиридис от възприятието на Карма за нея?

"Всяка девойка, ако иска моето сърце (и друго), трябва да харесва котката. И Карма трябва да хареса нея. Много са се потрисали от нея и това за мен е знак, че щом не харесват Кармито, начи нямат работа с мен. Винаги прави впечатление, когато човек има добро отношение към животните и знае как да ги погали, да им говори и да се държи покрай тях", споделя Николаос. 

От Карма той учи много, но това, което трябва да научим от техните отношения е ...

"... че котките могат без хора, ама хората не могат без котки. А тя ме научи на истинска любов, каквато не съм изпитвал към нищо и никого. Може би, защото не може да говори, аз вярвам, че тя ме обича също. Чувствам се недостатъчно отговорен за куче. Котката е мързeливо животно. Дай ѝ храна и тя ще си цикли вкъщи без проблем. Не съм вярвал, че въобще ще имам животно някога, но Карма се появи и остана. Така стават хубавите неща, без да ги планираш. Грижил съм се за кучета като малък, но като Карма няма второ животно. Иначе съм имал златни рибки, Доналд и Дейзи, Доналд беше много тъп и се заклещи в помпата за вода и умря на 1-ви юни преди много години. Тежко го понесох". 

Цялата тази идилия няма да я има ако поне веднъж месечно Цитиридис не се "подмаже" на Карма с малко подаръче - най-скъпата и качествена консерва от магазин за домашни любимци. А Карма оценява точно тези моменти. 

Когато Николаос го няма, Карма чака пред врата - онази врата, която се затваря зад стопанина ѝ за повече от 12 часа на ден...

"Мисля, че тя разбира донякъде, че имам нещо важно за правене зад тази врата по 12 часа на ден. Посреща ме винаги, чака ме, измяуква като ѝ кажа: „Здрасти, беболинче“. След това ляга на земята и започва да се въргаля от кеф, че съм у дома. Ако ме е нямало с дни, винаги много, ама много мяука, като се върна. Сякаш ме пита „Къде беше, пак ли по купони, ееее не ти писна“, шегува се водещият и казва: 

„Ех, Карма, ако бях котарак щях да ти кажа: "Ай да пием на Народен"! 

Източник:
https://life.dir.bg/day-lapa/shaferkata-ili-kotkata-kogato-nikolaos-sreshtna-karma

  



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nbrakalova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1632293
Постинги: 501
Коментари: 1643
Гласове: 5868
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930