Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2020 20:57 - КУЧЕТА, ХОРА И НИЕ
Автор: nbrakalova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1276 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

05 юни 2020

Приютът за бездомни животни на фондация „Рудозем Стрийт Дог Рескю“ в рудоземското село Елховец ще бъде закрит. Собствениците му Даян и Тони Роулс обявиха, че прекратяват процедурите за получаване на официална регистрация и приема на нови животни, след като ВАС отмени решението за строеж на приюта в селото.

От 2017 г. те се опитват да узаконят дейността си в сградата на бивша кравеферма. Инвестиционните проекти са одобрени, получават и разрешение за строеж, но РДНСК отмени процедурата заради нарушения, а населението се вдигна на протести през 2018 г. с искане приютът да се махне от Елховец.

"Закупихме сградата през 2011 г. с препоръката на властите. Намираше се в индустриален район и ни увериха, че тя е идеална да я ползваме като приют за кучета. Въпреки това бяхме подложени на атаки. Непрекъснатият стрес се отрази на здравето и семейството ни, както и това на персонала и доброволците от приюта. Наложи се да платим значителни суми за съдебни такси и адвокати, вместо тези пари да се използват за животните", заявяват чужденците.

Те молят институциите да им осигурят спокойствие, докато намерят приемни домове за около 100-ината животни в приюта. И заявяват, че чрез него са осиновени повече от 2000 кучета и котки в други европейски страни.

Коментар:
Димова,
05.06.2020 | 18:30 Явор Гечев: Българското гостоприемство в цялото си величие: дошли хората от другия край на Европа да помогнат на забития в средата на нищото Рудозем да се погрижи за бездомните животни, купили сграда за приют по съвет на местната администрация, работили безвъзмездно и спасявали животни, научили и да говорят български по-добре от повечето българи и накрая са осъдени да си я бият в главите, същата тая сграда барабар с животните вътре, по жалба на местните селяндури. Които, разбираш ли, са възмутени от събирането на толкова много животни на едни място. Възмутени са, че на някого му пука. Възмутени са, че някакви чужденци идват да ги учат на хуманност, а не на исконните български традиции като имаш ненужно куче, да го изоставиш в гората, та да го изядат вълците и чакалите. Възмутени са, че някой им бърше миризливите г.....е, защото животните не са попаднали на улицата от небето, а от къщите на същите тия селяндури, дето се възмущават.

Източник: Англичани затварят приюта си за кучета в Смолянско
https://www.marica.bg/region/smolqn/anglichani-zatvarqt-priyuta-si-za-kucheta-v-smolqnsko#anchor-comments

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

image

КОГАТО ГО ГУШНАХ, ТОЙ ЗАПЛАКА. НИКОГА НЕ БЯХ ВИЖДАЛ ТОЛКОВА ГОЛЕМИ, ЧИСТИ И ТОПЛИ СЪЛЗИ…

„Кучетата плачат ли? Усещат ли болка? Страдат ли?… И куп такива въпроси съм си задавал всеки път, преди да почине първото ми куче, ротвайлер на 14 години, което носеше името „ДАРГОС“ от ДАР ГОСподен.

За жалост, твърде късно успях да си отговоря на всички въпроси. Не ми остана време да му поискам прошка за греховете, които бях натрупал спрямо личността му.

Наранявал съм го хиляди пъти, а той никога не възропта. Колкото повече наранявах
Даргос, толкова повече Даргос ме обичаше.

Облизваше ми ръката, която го биех и се сгушваше примирен в тялото ми. Цели 14 години търпя проблемите и неуспехите ми.

Преживяхме много заедно. Играеше ролята на мой приятел, баща, брат. Научи ме да обичам. Споделяхме храна и емоции. Най – хубавите ми спомени са с него. Умееше едно-единствено нещо и го правеше перфектно – ДА ОБИЧА!

„Ако можех да обясня в едно изречение колко го обичам, със сигурност щях да получа нобелова награда за литература“, Kim Reiki

Накрая беше много болен и стар. Опитваше се да не ме притеснява и си стискаше нуждите с достойнство колкото може. Лекарите не можеха да му помогнат, защото старостта го изяде. Полагаше огромни усилия да се движи, да не бъде болен, да остане при мен, да излае, да не пъшка от болка, да яде, да ми покаже, че все още е здрав и му се играе, да ме обича и да ме пази

Боже, толкова ме беше ЯД, че си отива! Исках да крещя от гняв с все сила. Какво ли не бих дал, за да го спася. Чувствах се виновен и гузен, безсилен!

Вечерта, миг преди да си отиде, той ме събуди със скимтене. Викаше ме! Намерих го легнал в коридора в безпомощно състояние. Опитваше се да си вдигне поне главата и да ми каже нещо. Легнах до телцето му, прегърнах го и когато гушнах голямата му глава, той заплака.

Никога не бях виждал толкова големи, чисти и топли сълзи. Едва, едва успя да извади език и облиза ръката ми. Прегърна ме! Главите ни бяха една до друга и усещах как диша много тежко. Не можех да спра да целувам нослето му. Скимтеше от болка на рамото ми, искаше да ме прегърне по-добре, но нямаше сили.

Целунах отново голямата му черна маслинка и изведнъж усетих последния му дъх, лек полъх в лицето ми, който излезе и повече не се върна. Цялото му тяло се отпусна.
Почина най-добрият ми приятел, който някога съм имал или ще имам. След този случай аз вече не бях същият човек. Най-важната част от мен си отиде завинаги заедно с него! Където и да е в момента, аз знам, че ме чака!“ Kim Reiki ®

Почивай в мир, Даргос!

http://novinarsko.eu/archives/10193?fbclid=IwAR1wfaAc9zDeUNRzuACcSxx1q6Bua0BajqU40qWb292CjIUEKB2Y9FqdKZU

DECEMBER 27, 2019


 



Гласувай:
4



1. germantiger - +
05.06.2020 21:32
тъй тъй

и както всяко нещо в живота има ДА и НЕ

- вскеи нормален човек би се покрусил от сцената в края на постинга със смъртта на Даргос

- всеки имал домашно животно би се сетил как е починало неговото или неговите няколко, лично аз си спомних

- разбира се, че ревах и за вбъдеще вероятно отнвоощеми се случи

......

- отдруга страна подобни истории се пишат точно така за да разчувстват човека

- дали тия истории саистина и написани чистосърдечно е под въпрос ПОНЯКОГА

- каузата и проблема сживотните сепозлва в световен бял мащаб и с друга цел освен хуманната

- целта е превръщане на белия зяпач в интернет в едно пораснало дете, женствено и с внимание нейде другаде

......

- ако тия англичани са вършили това от сърце - поклон

- от друга страна тия англичани са тъпаци - имаш си англия и народ, заеби боклук българите

- що за малоумник си да спасяваш животни в българската кочина и сред този лайно народ

......

англичаните да си гледат англията която е приют за неанглийски човешки зверове

същото да си гледат всички европейци и като се върнат да почнат от неевропейците и да завършат с шут за българите в техните държави

но това никога няма да стане - англичаните ще бъдат все по-малко англичани у тях си

българите ще са същите ганьовци и ще оцеляват

каузата с животните ще продължава да ни вдетинява, оженчва и мами

отделно от това има и ОГРОМНА ПОЛЗА - МАСА ЖИВОТНИ ПО ЦЕЛИЯ СВЯТ НАИСТИНА СА СПАСЯВАНИ И ТРЯБВА ДА БЪДАТ СПАСЯВАНИ

въпроса е че това голямо дело като всяко друго се ползва и не по предназначение
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nbrakalova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1624211
Постинги: 501
Коментари: 1643
Гласове: 5868
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031