Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2018 21:17 - Протоколът
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 8229 Коментари: 39 Гласове:
40

Последна промяна: 11.02.2018 21:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Запечатала се е в съзнанието ми снимката на Президента ни Ж. Ж. с Буш Старши в САЩ!
Седнали.  Нащият президент срещу американският,  кръстосал крака с три четвърти панталони?  Изпод ,,които с цялото си великолепие ярко светят оранжеви чорапи! И Буш вперил невярващ поглед в тях!

Някои ще обвинят Ж.Ж.! ?
Човек от село е, не знае как да се облече за такава среща!  Може да имат известно право, но не той е виновен за този гаф !
Има си хора, които отговарят за това в междудържавните отношения и , ако не е злонамерено, за злепоставяне, то вината за невежеството е тяхна....

Връщам се по-назад в годините .
Най- толямото ни предприятие поддържаше много връзки с чужди фирми и организации.  Имаше и отдел международни връзки . И за тях ,както и за организацията на срещите отговаряше Мери Джеб- изопачено от имената и

Веднъж на една такава среща пратиха и мен.  Бях на тридесетина години, мислех си, че едва ли старите лъвове ще ми дадат думата И се облякох неглиже
Хотелът, където беше срещата, е на двеста метра от нас.  Отидох едва ли не по домашнему, с жилетка под ръка, за всеки случай !

Още от вратата ме посрещна смразяващ поглед! На Мери Джеб!
Не съм дошъл да пазарувам от кварталния магазин, сбъркал съм,  ако  така си мисля , това изстреля! Говореше и бързо! Веднага да се връщам ,да се преобличам и в този вид да не се мяркам  повече!
 Последното беше заповед!
Да, може да имам по-висок пост от нея, но в момента и съм подчинен! Почти заднешком се върнах до вратата и дадох кръгом.

Така е, среща на високо ниво, всички издокарани, костюмирани! Не може някой да се изтипоса там ,все едно ,че е на панаир? Или идва от панаир!
После се оказа ,че имам задача, възникнала в процеса на разговорите. Под мое попечителство бе румънската делегация.  Никой не знаеше румънски и те предпочитаха да разговарят на френски!

Независимо, че двама ,трима имаше в залата, когато Мери Джеб  ме върна, вероятно тя беше направила достояние и на други станалото. Как ме е изгонила , за да си сложа костюм!
Защото няколко години след това, когато трябваше да посрещам на летището високопоставено лице, директорът лично ме предупреди , да отида там облечен в костюм, а не като плажуващ!

Та в случая с президента ни Ж.Ж. считам ,че вината е на хората от протокола, те не са си свършили работата, а не негова!



Гласувай:
41


Вълнообразно


1. mt46 - Поздрав, Лео!
11.02.2018 21:22
Ж. Желев е един от малкото ни свестни политици. Въпреки външния си вид...
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
11.02.2018 21:31
mt46 написа:
Ж. Желев е един от малкото ни свестни политици. Въпреки външния си вид...


Да, нямам педвид нещо лошо срещу него. Народен човек беше, което е рядкост за човек на това и даже и по-ниско ниво!
Но остави впечатление за съглашателство и нещо по- лошо дори
Например, защо не взе Дертлиев за вицепрезидент? А предложи велинградския генерал, който не смееше да стъпи във Велинград!?
Кой го накара да го предложи? Явно слушаше други! От този момент взе да губи доверие И накрая го загуби!

Хубава вечер, Марине!
цитирай
3. merlin68 - Не можах да открия снимката в нета, ...
11.02.2018 21:39
Не можах да открия снимката в нета, жалко, сигурно е впечатляваща:)
цитирай
4. vaquero - leonleonovpom2,
11.02.2018 21:41
Част от интелекта на човека е умението да се облича.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
11.02.2018 21:45
merlin68 написа:
Не можах да открия снимката в нета, жалко, сигурно е впечатляваща:)


Беше в зората на демокрацията, да използвам щампа
Сигурно има злепоставяне в тази работа, не е от невежество! В някакъв вестник тогава беше публикувана, без коментар!
Предполагам, че вече я няма
Защото са разбрали, че се злепоставя не само Ж.Ж. , но и държавата ни!

Хубава вечер, Краси!
цитирай
6. getmans1 - Леоне, припомни си гафовете и др...
11.02.2018 21:49
Леоне, припомни си гафовете и другите, и кой извличаше дивиденти от това, и кой прозря заверата. Ако кажеш, че е Борисов ще е грешен отговор, въпреки това:

„Аз прост и вие прости, значи ще се разберем!“
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Vaquero!
11.02.2018 21:50
vaquero написа:
Част от интелекта на човека е умението да се облича.


Съгласен съм!
Но дори и Ж.Ж. да е настоявал така да се докара, те, от протокола имат право да му наложат друго!

Хубава вечер!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Гетманс!
11.02.2018 22:01
getmans1 написа:
Леоне, припомни си гафовете и другите, и кой извличаше дивиденти от това, и кой прозря заверата. Ако кажеш, че е Борисов ще е грешен отговор, въпреки това:

„Аз прост и вие прости, значи ще се разберем!“


Заверата лъсна при самия избор на Ж.Ж.
Постепенно се разбра ,че са играчи, разпределени в два отбораВсе един печели!
Другото е симулиране на игра някаква и борба!
Иначе, заради интереса, са от един отбор!
Не интереса на България!

Хубава вечер!
цитирай
9. getmans1 - . . . Много изтъркано но пък за някои ...
11.02.2018 22:20
... Много изтъркано но пък за някои много удобно!
Толкова им е удобно, че ката дневно подхранват такова мислене и за съжаление успяват.
Като гледам коментарите се убеждавам за сетен път, един гледа „чула“, друг пък иска да се изкефи на снимката а някой си предпочита да ги коментира ама, мъртви.
leonleonovpom2 написа:
getmans1 написа:
Леоне, припомни си гафовете и другите, и кой извличаше дивиденти от това, и кой прозря заверата. Ако кажеш, че е Борисов ще е грешен отговор, въпреки това:

„Аз прост и вие прости, значи ще се разберем!“


Заверата лъсна на при самия избор на Ж.Ж.
Постепенно се разбра ,че са играчи, разпределени в два отбораВсе един печели!
Другото е симулиране на игра някаква и борба!
Иначе, заради интереса, са от един отбор!
Не интереса на България!

Хубава вечер!

цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Гетманс!
11.02.2018 23:31
По друг повод се сетих за Ж.Ж.
Николай/ Не до Волен/ на представяне на книгата на Ж.Ж го е попитал дали България и самотна лодка в бурно море?
Той отбягнал директния отговор, но казал, че взел решение за признаване на македония, заедно с министър-председателя в самолета?
Защо в самолета, по- безопасно ли е, с по-голяма тежест ли е?
А някой би ли предположил, че ще избере Семерджиев за заместник?
Да, Берон може да не беше професор като него, но беше боец!
Всъщност елиминира двама истински бойци за каузата с този ход-Берон и Дертлиев!
Как да му вярва човек след това
Никой не избира къде да се роди, какъв говор да има, какъв вкус към храна и дрехи да има-от рождение ! Но тук става дума за действия, които би трябвало да ръководи!?
И като разбереш, че друг ги управлява.....


Лека нощ!
цитирай
11. getmans1 - . . . Леоне, в постинга ти става дума ...
12.02.2018 08:58
... Леоне, в постинга ти става дума за „гафове“ на т.н. протокол, които се използват за манипулации и пропаганда. Примерите са бол и адресатите са все едни и същи, неправилните избраници на народа. Правилните президенти, министри или депутати не правят гафове.

leonleonovpom2 написа:
По друг повод се сетих за Ж.Ж.
Николай/ Не до Волен/ на представяне на книгата на Ж.Ж го е попитал дали България и самотна лодка в бурно море?
Той отбягнал директния отговор, но казал, че взел решение за признаване на македония, заедно с министър-председателя в самолета?
Защо в самолета, по- безопасно ли е, с по-голяма тежест ли е?
А някой би ли предположил, че ще избере Семерджиев за заместник?
Да, Берон може да не беше професор като него, но беше боец!
Всъщност елиминира двама истински бойци за каузата с този ход-Берон и Дертлиев!
Как да му вярва човек след това
Никой не избира къде да се роди, какъв говор да има, какъв вкус към храна и дрехи да има-от рождение ! Но тук става дума за действия, които би трябвало да ръководи!?
И като разбереш, че друг ги управлява.....


Лека нощ!

цитирай
12. milady - и, това е Тема за блогуване!! / отде ги вадиш тезз ..яйца,а бе ванка..
12.02.2018 09:09
Да, може да имам по-висок пост от нея, но в момента и съм подчинен! Почти заднешком се върнах до вратата и дадох кръгом.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Юлке, ти си наблюдателно девойче!
12.02.2018 10:41
milady написа:
Да, може да имам по-висок пост от нея, но в момента и съм подчинен! Почти заднешком се върнах до вратата и дадох кръгом.


Сигурно си забелязала, че в отровни и" неправеЩи смисъл" блогове не влизам!
Моят за тебе стана такъв, просто се превъртя, мина на друг полюс
Това е дребна тема за мен, не си струва да търся причината, просто веднъж те попитах, интересно ми беше каква мисъл криеш?
Като ми беше известно, че в нея няма смисъл!

Та, да не загубиш мисълта си, съветвам те ,не влизай в блогове като моя. Те няма как да " направят смисъл У тебе" Вредни са за тебе!
Да не ти посочвам кои пък правят! И кои са полезни!
Излишен труд!
Открила си ги!
Хайде, вземи си и минуса, никак не държа на него! Ако искаш?!

Да си жива и здрава!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Да, така е , Гетманс!
12.02.2018 10:53
getmans1 написа:
... Леоне, в постинга ти става дума за „гафове“ на т.н. протокол, които се използват за манипулации и пропаганда. Примерите са бол и адресатите са все едни и същи, неправилните избраници на народа. Правилните президенти, министри или депутати не правят гафове.

leonleonovpom2 написа:
По друг повод се сетих за Ж.Ж.
Николай/ Не до Волен/ на представяне на книгата на Ж.Ж го е попитал дали България и самотна лодка в бурно море?
Той отбягнал директния отговор, но казал, че взел решение за признаване на македония, заедно с министър-председателя в самолета?
Защо в самолета, по- безопасно ли е, с по-голяма тежест ли е?
А някой би ли предположил, че ще избере Семерджиев за заместник?
Да, Берон може да не беше професор като него, но беше боец!
Всъщност елиминира двама истински бойци за каузата с този ход-Берон и Дертлиев!
Как да му вярва човек след това
Никой не избира къде да се роди, какъв говор да има, какъв вкус към храна и дрехи да има-от рождение ! Но тук става дума за действия, които би трябвало да ръководи!?
И като разбереш, че друг ги управлява.....


Лека нощ!



Правилните не допускат грешки!
Грижат се за тях, да не ги допускат!

Ж. Ж. ,като се явява на прием в Белия дом, еднолично, по протокол трябва да бъде огледан отвсякъде Дори дали ноктите му са подрязани и дали има кал под тях
Такова дребно нещо като три четвърти панталони , съчетани с дълги оранжеви чорапи, сигурно са били слепи и не са видели

Иван Костов не допуща грешки! Поне по вина на протокола
Ще ти задам един въпрос:
Грешно ли е че продаде Нефтокомбината, който работеше на печалба с Турция и Италия, а и не само с тях на Русия за 102 милиона долара?
Давам жокери
От тези 102 милиона долари в брой са платени 20 и инвестициите за построяването на уникалния комбинат със затворен цикъл/ пълен/ на преработка на нефта са над 7 милиарда
При налични суровини, резервни части и готова продукция за над милиард/ те влизат в цената/
Да, тук вина няма протоколът Може би трябваше да го докара като просяк, та ответната страна да се изпари яко дим! Напротив, беше докаран фарси! Случайно го видях Даже пазя и спомен за махането му с ръка, на което не отговорих Защото съм такъв Какво ще ми маха, ако отида за нещо, ще се направи, че не ме познава И аз не го познавам!
Та постинга за Ж.Ж. беше предизвикан единствено от факта ,че е взел решение за признаване на Македония св самолета И НЕ Е ДАЛ ОТГОВОР НА ВЪПРОСА, БЪЛГАРИЯ ЛОДКА В БУРНО МОРЕ ЛИЕ
И ПОНЕ НЕ ЗНАМ ДА Е ДАВАЛ ОТГОВОР, ЗАЩО ПРЕДЛОЖИ СЕМЕРДЖИЕВ, КОГОТО И ВЪВ ВЕЛИНГРАД НЕ ГО ИСКАХА, ЗА ВИЦЕПРЕЗИДЕНТ ? С КАКВО ПРЕВЪЗХОЖДАШЕ БЕРОН НАПРИМЕР

ХУБАВ ДЕН ТИ ПОЖЕЛАВАМ!
цитирай
15. pvdaskalov - * 1 *
12.02.2018 10:56
Успешните разговори зависят не само от ума и гъвкавостта му, но и от личното излъчване - интелектуално и външен вид. Изненадвал съм се от мисли, изказвани от простовати на вид хора, бъркащи в кофите за боклук или при други случаи. Нали се казва "По дрехите те посрещат, по ума - изпращат". Но първоначалното впечатление безспорно е много важно. Разправят, една съпруга сложила длан върху чашата на мъжа си по време на височайш прием - келнерът да не я пълни отново. Протоколът няма място край масата. Изводът е, че ние от години занемаряваме изисканото поведение. То не е афиширано в нашите филми и реклами, не зная дали се изучава и в училище, не зная дали в семейна среда масата се подрежда и в чиниите храната се сервира естетично . И за да не бъда възприет като критикар, ще кажа, че ми е най-сладко да похапна сякаш съм на пикник, макар че и там добрият вкус може да си каже думата...
Лео, чудя се как ти хрумват такива теми. Не казвам, че са безполезни. Тъкмо обратното. Защо, обаче, не се замислим за причините за отстъпа ни от т.нар. аристократическо поведение? Бедност, леност..., какво?
Жив и здрав!
П и е р
ПС - Две години съм учил "История на дипломацията" и още една "Проблеми на развиващите се страни". Теория, а не практика... При мен лявата ръка е непослушна и затова не ходя по ресторанти, приеми и тем подобни...
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
12.02.2018 11:16
pvdaskalov написа:
Успешните разговори зависят не само от ума и гъвкавостта му, но и от личното излъчване - интелектуално и външен вид. Изненадвал съм се от мисли, изказвани от простовати на вид хора, бъркащи в кофите за боклук или при други случаи. Нали се казва "По дрехите те посрещат, по ума - изпращат". Но първоначалното впечатление безспорно е много важно. Разправят, една съпруга сложила длан върху чашата на мъжа си по време на височайш прием - келнерът да не я пълни отново. Протоколът няма място край масата. Изводът е, че ние от години занемаряваме изисканото поведение. То не е афиширано в нашите филми и реклами, не зная дали се изучава и в училище, не зная дали в семейна среда масата се подрежда и в чиниите храната се сервира естетично . И за да не бъда възприет като критикар, ще кажа, че ми е най-сладко да похапна сякаш съм на пикник, макар че и там добрият вкус може да си каже думата...
Лео, чудя се как ти хрумват такива теми. Не казвам, че са безполезни. Тъкмо обратното. Защо, обаче, не се замислим за причините за отстъпа ни от т.нар. аристократическо поведение? Бедност, леност..., какво?
Жив и здрав!
П и е р
ПС - Две години съм учил "История на дипломацията" и още една "Проблеми на развиващите се страни". Теория, а не практика... При мен лявата ръка е непослушна и затова не ходя по ресторанти, приеми и тем подобни...


Ами сетих се в резултат на един коментар
Че взел решение за признаване на Македония в самолета И, че не отговорил на въпроса дали България е самотна лодка в бурно море?
Което ме наведе на мисълта ,че и той е самотен президент Приемът при Буш го доказва!
Впрочем ,той сам си е виновен Заради съглашенството си!
Но лека му пръст, както се казва!

А, иначе протоколът има място край масата и не прощава...

Един приятел от министерството, много начетен ,но тип Ж.Ж. имаше гаф на масата
Подписват договор с английска фирма за закупуване на производство в " Нефтохим" Всичко приключва с подписването В тази връзка англичаните ги канят на гала вечеря Основното ястие е пищна пържола! Келнерът подава несръчно чинията на моя приятел и пържолата пада на пода Келнерът ,смутен се извинява и на бегом се връща Моят приятел вдига пържолата, изтупва я и я слага в чинията пред себе си
Появява се келнерка и с нови извинения му подава друга порция Посяга да вземе злополучната, падналата пържола, но той не я дава, нищо и нямало?1 След като се убеждава ,че няма защо да настоява, тя се хваща за главата и си тръгва! Питал съм го, защо не я е дал? Ами изял и нея, подът светел от чистота!
Резултатът?!
Той повече не е ходил в чужбина за подписване на договори!
Питал ме е, защо? Ами знае защо, затова и не му отговарях!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
17. pvdaskalov - * 2 *
12.02.2018 11:38
Не си си довършил мисълта. Когато не ти стигнат двете хиляди знака, довършването направи в уърдов файл, после го копирай и пействай след недовършения коментар, после - "изпрати". А директно можеш да дописваш в "редактирай"... Аз съм толкова невеж в компютърното дело, че се чудя как някои коментират анонимно, други как променят една буквичка в чужд НИК и коментират от негово име с върховното чувство за безнаказаност, как надуват балоните си до пръсване, за да изкочат като въшка на челото след броени минути най-отгоре на първа, а има някои "специалисти", които могат да ти качат главата сред камънаците на Марс или да те изтипосат на седма пейка кьор кютук пиян. Но мисля, че душевната еквилибристика е най-позорното нещо.
Бъди жив и здрав, Лео. И се учудвай като мен. Това е признак, че сме още млади и невинни.
П и е р
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
12.02.2018 14:32
pvdaskalov написа:
Не си си довършил мисълта. Когато не ти стигнат двете хиляди знака, довършването направи в уърдов файл, после го копирай и пействай след недовършения коментар, после - "изпрати". А директно можеш да дописваш в "редактирай"... Аз съм толкова невеж в компютърното дело, че се чудя как някои коментират анонимно, други как променят една буквичка в чужд НИК и коментират от негово име с върховното чувство за безнаказаност, как надуват балоните си до пръсване, за да изкочат като въшка на челото след броени минути най-отгоре на първа, а има някои "специалисти", които могат да ти качат главата сред камънаците на Марс или да те изтипосат на седма пейка кьор кютук пиян. Но мисля, че душевната еквилибристика е най-позорното нещо.
Бъди жив и здрав, Лео. И се учудвай като мен. Това е признак, че сме още млади и невинни.
П и е р


Интересна тема отваряш!
Някои подигравателно говорят за "инженерите"
В същото време се "изявяват" като такива, пак в кавички ,разбира се!
Става ясно ,че не знаят смисъла на понятието инженер
Ще ги улесня-изобретател означава!
И тези дето помпят или пишат с фалшивите никове се изявяват като "изобретатели" Демек инженери-фалшификатори!

Броят часовете ни пред компютъра? Като ,че ли са техни? Сбъркани хора!
Но да достигнеш подобно"съвършенство" в злото, ако не го ползваш на готово ,както и всичко останало, се изискват доста време и усилия
Но двойният стандарт е запазена марка, така ,че те винаги имат право!


Хубав ден, Пиер!
цитирай
19. born - Следя дискусията ви с Пиер и се зачудих:
12.02.2018 17:22
съществува ли още титлата : "зооинженер" ? Явно, че е заимствана от "инженер". В този смисъл май е и понятието "консултант". Тия дни някъде четох, че повече от 50 % от съветниците на депутатите в НС били със средно образование. Очевидно е, че технократския ценз с малки изключения вече не е особено престижен. Изключенията най-вече касаят айти сектора, който по скоро не е "практически технологичен" /имам предвид непосредствена връзка с производството/.
цитирай
20. milady - ами, инж Иване, бързо смятам аз, дарба имам...даже, няколко..
12.02.2018 18:54
Веднъж на една такава среща пратиха и мен. Бях на тридесетина години, мислех си, че едва ли старите лъвове ще ми дадат думата И се облякох неглиже/

многооо се чудя, какъв ще да е тоз Висок Пост,
който си..обладал на 30г!?
аз на 28 бях старши администратор в хотел/нали съм ЦУРКаджийка..
а, на 30 вече бях Управител в търг обект на ВТО Corecom..
не те разбирам, на кого позираш тук..
затова свалих доверието си..
/ако питаш..
цитирай
21. getmans1 - Леоне, продължавам да държа все още ...
12.02.2018 19:19
Леоне, продължавам да държа все още на темата на постинга гафове и протокол още повече, че тезит.н. гафове продължават да се експлоатират жестоко.
Ето, че тези които ставаха в едната година „Разев-президент“ се неглижират макар, че там личи „дългата“ ръка „първата дама“ и нейните амбиции.

Колкото до признаването на Македония там има една голяма неточност от твоя страна, в самолета са ЖЖ и външния министър С.Г. Понеже прогласяването на незамисимоста на Македония е изненада за всички то Ф.Д. пита как България да реагира. Ганев и Желев вземат решението за безусловно признаване на момента като акт на добра воля.
Не виждам какво толкова търсиш в израза „самотна лодка в бурно море“ така както го изнасяш не ми говори нищо. Колкото до договорката „Желев президент“ свидетилл си на събитията и трябва да ти е ясно, че това е една голяма злоупотреба с добрината на народа. Толкова голяма, че сега двайсет и кусур години по-късно някои вече сме фашисти.

Имам си мнение и за нефтохима но него хептен не го виждам в постинга.
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
12.02.2018 20:05
born написа:
съществува ли още титлата : "зооинженер" ? Явно, че е заимствана от "инженер". В този смисъл май е и понятието "консултант". Тия дни някъде четох, че повече от 50 % от съветниците на депутатите в НС били със средно образование. Очевидно е, че технократския ценз с малки изключения вече не е особено престижен. Изключенията най-вече касаят айти сектора, който по скоро не е "практически технологичен" /имам предвид непосредствена връзка с производството/.
Понеже образованието вече се купува и не е престижно, вече и министри се вземат, от кръстопътя например
На времето една много свястна жени ми се оплака, че студент я бил, защото го скъсала! По - слаб от него не е имала!
Сега той е....професор! В някакъв университет с географски посоки?!
Данчо Ментата беше съветник на доцент Венци Коня Той имаше-Ментата, съмнително средно образУвание! Бързо придоби висше!? моят учител по химия се отказа от ръководството на СДС заради него!

Да се върнем на зоо-то!
Зооинженер? Явно се има предвид изобретателството! Докато при нас се е наложило, че инженер е свързано понятие с техниката-авио, авто, машинен нженер! Та в зоото- примерно, както американците имат свине по 300-400 килограма!Дело на изобретение!
Та инженерството е свързано с техниката безспорно, но и с изобретателството също! Затова има зооинженери! Работещи върху подобряването на породите например!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Юлке-№ 20 Ти си умно девойче
12.02.2018 20:25
Казах ти го по повод, че съм бил учил в ЦУРКА Да ,минавал съм от там, но не съм получил образованието си в него

Задаваш ми въпрос, който ме затруднява само в това, как да ти го обясня, че да ме разбереш?!
За какво и на кого да позирам? Това е глупост, а ти не си глупава!

Как да ти обясня на каква длъжност съм бил? Със сигурност не портиер или от чистотата
Работеха 12 хиляди души в предприятието! И мен изпратиха за представител? Не се познавахме пряко с Мери Джеб. Но тя веднага разбра ,че съм нейният човек Е, тя отговаряше и за други, за цялата среща, продължила седмица! Но беше организатор Нямаше понятие от темата. В такъв смисъл направих сравнението, малко некоректно Защото длъжностите ни са несъпоставими!

Не знам по какъв критерий ме опхределиха? Да, имах резултати и нещо нечувано-да искат да ме преотстъпят за година и половина! Но не съм бил някакъв голям шеф, бягах и от малък шеф да бъда! За да работя спокойно!
Перспективен научен сътрудник бях, който след пет, шест години сами намериха от водещ Европейски Университет! Без да се натискам и да ги търся.....

Това устройва ли те?

Да си жива и здрава!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Гетманнс!
12.02.2018 20:44
getmans1 написа:
Леоне, продължавам да държа все още на темата на постинга гафове и протокол още повече, че тезит.н. гафове продължават да се експлоатират жестоко.
Ето, че тези които ставаха в едната година „Разев-президент“ се неглижират макар, че там личи „дългата“ ръка „първата дама“ и нейните амбиции.

Колкото до признаването на Македония там има една голяма неточност от твоя страна, в самолета са ЖЖ и външния министър С.Г. Понеже прогласяването на незамисимоста на Македония е изненада за всички то Ф.Д. пита как България да реагира. Ганев и Желев вземат решението за безусловно признаване на момента като акт на добра воля.
Не виждам какво толкова търсиш в израза „самотна лодка в бурно море“ така както го изнасяш не ми говори нищо. Колкото до договорката „Желев президент“ свидетилл си на събитията и трябва да ти е ясно, че това е една голяма злоупотреба с добрината на народа. Толкова голяма, че сега двайсет и кусур години по-късно някои вече сме фашисти.

Имам си мнение и за нефтохима но него хептен не го виждам в постинга.


Казах ти ,че за постинга се вдъхнових от коментара на Недоволен!
Там става дума за въпроса му към Желев за самотната лодка в бурно море, това ли е България, на който той не отговаря?
Признаването на Македония е правилен ,но и прибързан акт! Защото няма обратна връзка! Какви са нейните ангажименти в отговор на това!?
Няма такива, нали!
Ами най- малкото, тя трябва да гарантира, че няма да ни е противник при никакви обстоятелства, да не участва в съюзи срещу нас!
Да ,не са политици, тези, които ни водеха И елиминираха знаещите От позиции на сигурност ,вероятно! За себе си!
Това е гафът, ако съм разбрал правилно, за който ме питаш! От незнание или от подвеждане!
За Нефтохима гафът е с по-късна дата Подаряването му за 102 милиона долара ,при налични един милиард в брой и седем милиарда ,като инвестиции!?!
Защо! Той си работеше!
И знаеш ли на кого и от кого? Писал съм!
Вписва ли се в широко разтръбяваното?
цитирай
25. getmans1 - Леоне, сигурен съм, че в коментар ...
12.02.2018 22:50
Леоне, сигурен съм, че в коментар при теб съм споменавал, че образованието ми и целият ми трудов стаж са свързани с добива и преработката на нефт и газ.
Цели 45 години са това а иначе много пъти съм коментирал тази „сделка“ тук из блога но никога не съм писал постинг защото в случая има подарък а не сделка.

Този „подарък“ или „сделка“ е черешката на тортата в ограбването ни от страна на двойната ни освободителка. Отделен е въпроса Леоне, че тази торта съвсем не е малка, даже е огромна и какво ли няма в нея, от консервни комбинати, тежко машиностроене, торови заводи и още много ... плънка.

Сега ще ти цитирам нещо от „24 часа“ и „Труд“ от интервю на ........... един-два преди сключването на „сделката“ за Нефтохим.

„ Лук ойл“ има над сто нефтени полета и България сключвайки тази сделка осигурява на своите граждани най-евтиното гориво в Европа за години напред.“
/разбира се, че след толкова години цитирам по памет/
Тези думи не са на Вагит Алекперов, а можеш ли се досетиш на кого са!?
Това не е сделка а политика.

Много ти се говореше за Нефтохим, ето ти макар и с размерите на просяно зрънце.

То и за Македония е същото, едно емоционално взето решение на Желев и Ганев бая обърка некои геополитически планове.
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, Гетманс!
13.02.2018 11:29
Да, Иван Костов изтъкна, че инсталацията е руска, работи с руски нефт и е по-лесно да се управлява от руснаци Ще има плавен преход, без масови съкращения, ако например я вземат Южнокорейци или евреи!
Така разсъждаваха и някои от директорите, с които съм водил разговор на тази тема 90%-но съкращение, хиляди безработни....
Човешко обяснение, но удобно! Заводът баталяса, за да бъде подарен Може да се досети човек , защо? Сега комбинатът наистина е рафинерия Има за екзотика едно пластмасово производство, сигурно най-старото в света по експлоатация-гони 40 години?
Та, трудно могат да дадат отговор продавачите, как е изчислена цената? Да ,фондовете са остарели, но имаше един милиард в резервни части, произведена продукция и изходни суровини-нефт, който е от порядъка на 10 % от преработваното количество годишно- около 1милион тона!

За Македония, добре, но ако беше обвързана с майка България! А не да се яви като допълнителен враг, посягащ и на историята ни!

Хубав ден!
цитирай
27. zaw12929 - Тази тема да се повтаря от време на ...
13.02.2018 12:01
Тази тема да се повтаря от време на време е необходимо Те -хората от протокола, не си свършват работата- чиновници ...
Успешен ден!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Поздрави, Зав!
13.02.2018 14:57
zaw12929 написа:
Тази тема да се повтаря от време на време е необходимо Те -хората от протокола, не си свършват работата- чиновници ...
Успешен ден!


Имаш право!
В случая вината е тяхна! След като първият ни човек се явява на такъв прием, той трябва да бъде огледан внимателно и инструктиран!

Хубав и ползотворен ден и на тебе!
цитирай
29. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
13.02.2018 16:54
Съгласен съм, че вината е на протокола. А Желю Желев, мир на душата му, нямаше фасон, но имаше дух, сърце, здрав разум и беше Човек.
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
13.02.2018 20:56
batogo написа:
Съгласен съм, че вината е на протокола. А Желю Желев, мир на душата му, нямаше фасон, но имаше дух, сърце, здрав разум и беше Човек.
Хубава вечер, приятелю!


Така е, необяснимо е поведението на протокола в този случай! Ами президентът ни представя България! Освен него, излагат и България в случая!
Въпреки огорчението от поведението му спрямо Дертлиев и Берон, считам, че беше народен човек!

Хубава вечер, Огняне!
цитирай
31. litatru - Здравей, Леон!
14.02.2018 10:53
Тази тема е чудесна.
И аз като теб съм на мнение, че всяко държавно лице трябва да има съвършен външен стайлинг, съобразен с протокола. За лошия му външен вид са отговорни определени хора, които са с лош професионален такъв.
За мен винаги е най- важен душевния стайлинг на политиците и държавните глави. Колкото по- мръсна душа имат, толкова повече народът страда...
Поздрави - Литатру!
цитирай
32. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
14.02.2018 15:18
За всеки, живял с ясно съзнание по времето на прехода, няма съмнение чий отколешен интерес е омаскаряването на България и нейните институции пред Свободния свят... :)
Хубав ден, приятелю!
цитирай
33. leonleonovpom2 - Здравей, Лита!
14.02.2018 15:42
litatru написа:
Тази тема е чудесна.
И аз като теб съм на мнение, че всяко държавно лице трябва да има съвършен външен стайлинг, съобразен с протокола. За лошия му външен вид са отговорни определени хора, които са с лош професионален такъв.
За мен винаги е най- важен душевния стайлинг на политиците и държавните глави. Колкото по- мръсна душа имат, толкова повече народът страда...
Поздрави - Литатру!


Права си!
Не може добър душевно човек да е безразличен към страданията на народа! Да го приема за нещо в реда на нещата!?

Аз лично не проумявам причината, поради която Желев е бил в този вид? Сигурно тези, от протокола, са били заспали Или пък, по нашенски-направили са го нарочно!

Хубав празничен ден, Лита!
цитирай
34. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
14.02.2018 15:50
batogo написа:
За всеки, живял с ясно съзнание по времето на прехода, няма съмнение чий отколешен интерес е омаскаряването на България и нейните институции пред Свободния свят... :)
Хубав ден, приятелю!


Да, аз също си мисля, че целта на тази простотия е омаскаряването
От протокола са много тренирани хора, нередността в дрехите или поведението я хващат от въздуха Не може и дума да става за невежество или пък пропуск!
Та , въпросът е ,какво търсят такива хора в президентската свита?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
35. pvdaskalov - * 3 *
14.02.2018 16:07
litatru написа:
.........
Колкото по-мръсна душа имат, толкова повече народът страда...
Поздрави - Литатру!

Извинявам се на автора на постинга, че коментирам за трети път тук, но, Ваньо, признавам, не се сдържах. Защото тези обобщаващи думи на Литатру с право могат да бъдат пренесени перифразирано и в заобикалящата ни действителност на Блог.бг:
Колкото по-мръсна душа имат някои блогови терористи, с толкова по-изопачена информация ще ни заливат и с толкова повече "братя" по перо ще се занимават, намесвайки се дори в личния ни живот, натрапвайки измислиците на болните си мозъци. Това вече не е некадърно ръководство, нали?
П и е р
цитирай
36. litatru - !
14.02.2018 16:46
Желая ти топли следновогодишни празници!
Литатру

цитирай
37. leonleonovpom2 - Здравей,приятелю Пиер!
14.02.2018 20:20
pvdaskalov написа:
litatru написа:
.........
Колкото по-мръсна душа имат, толкова повече народът страда...
Поздрави - Литатру!

Извинявам се на автора на постинга, че коментирам за трети път тук, но, Ваньо, признавам, не се сдържах. Защото тези обобщаващи думи на Литатру с право могат да бъдат пренесени перифразирано и в заобикалящата ни действителност на Блог.бг:
Колкото по-мръсна душа имат някои блогови терористи, с толкова по-изопачена информация ще ни заливат и с толкова повече "братя" по перо ще се занимават, намесвайки се дори в личния ни живот, натрапвайки измислиците на болните си мозъци. Това вече не е некадърно ръководство, нали?
П и е р


Да,лош пример се дава!
Тероризмът от високите нива се пренася и на по- ниските!?
Като виждат ,че тероризмът е одобрен, блоговите терористи получават поощрение и реагират! Адекватно за тях!
Както си знаят!
И незащитените, да с оправят с тях!? Защитените!

Много е умно , Пиер! Според болните мозъци!Нямам умно решение за подобна тъпотия! Да ги убие човек- не е хуманно, да им обърне внимание - не е заслужено!

Хубава вечер приятелю! И ние заслужаваме нещо хубаво, нали? Дори и като пожелание!
цитирай
38. leonleonovpom2 - Желая ти топли следновогодишни ...
14.02.2018 20:21
litatru написа:
Желая ти топли следновогодишни празници!
Литатру



Ами, затрудняваш ме ,Лита!

Топли, следновогодишни празници и на тебе!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134653
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031