Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2019 21:22 - Защо?!?
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 1818 Коментари: 15 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Защо не мога да публикувам пост.....в смисъл,когато трябва да го пусна,то каптчата не ми дава разрешение,а пък един път,не зная как постът ми изхвърча с едно-единствено заглавие....
Случвало ли ви се е на вас??
Значи ли това,че блогът ми е хакнат,или просто къде в случая е причината?!?

пп.Не че ми се пише мното напоследък....но е факт,демонстрирано ми е,как може да ти изкарат всички деактивирани постове без и да си помръдна пръста просто.

Ще помоля,някой ако е решил да си играе с моя блог,то просто да ме остави на мира и спокойствие....за мен всичко вече е едно минало,една затворена страница.
И аз,когато поставям точка на нещо,то означава именно ТОЧКА.


Тагове:   бъг,   постове,   блог-бг,   каптЧа,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - а,и ето....този пост го пуснах,
03.10.2019 21:25
като изобщо не зная по какъв начин заобиколих проверката дали съм робот.

Ще помоля/ако освен не е някакъв бъг в системата/,то ако някой се бъзика,и си прави майтап по този начин,то да ме остави на мира и спокойствие.

Искам и предлагам само ....МИР
цитирай
2. zax - http://zax.blog.bg/zabavlenie/2019/09/13/18-54.1674203
03.10.2019 21:36
Днес си ти, моя бе на дневен ред на 13.09.2019г.
Пискай, пискай и ще те оправят.
;)
цитирай
3. ivoki - И с мен се е случвало. Има много ха...
03.10.2019 21:39
И с мен се е случвало. Има много хакери !
цитирай
4. hloris - zax
03.10.2019 21:55
не пискам,просто вече по този начин си загубих три силни постове,защото я няма и вече опцията чернова,където евентуално да съхраниш нещо.

Ами да,явно системата на тази платформа е пробита по някакъв начин,и ако е начинът да ни откажат да пишем,то наистина ще ни откажат.
Надявам се да бъде прочетено от този,от когото трябва,и някои хора,на които им плащат за това,да започнат наистина съвестно да си гледат работата.
цитирай
5. hloris - ivoki
03.10.2019 22:00
не зная защо,но имам чувството,че блогът ми е поставен под някакъв контрол,и се пускат строго определени неща.....по-скоро е явно някакъв бъг в системата.

Дано да се оправи,защото нали разбираш колко време човек пилее по този начин,а времето на всеки му е скъпо.И ще престана да пиша каквото и да е тук....ако това им е целта,то ок....никакъв проблем от моя страна
цитирай
6. hloris - Ще си оставя блогът без модерация....
03.10.2019 22:04
разчитам на съвестта на тези,които четата,и евентуално решат да коментират.

Моля,ще споделя само,че коментар,в който се цитира евентуално името на който и да е блогър,то ще бъде избърсан....това е правило в моя блог.
цитирай
7. hloris - ето....продължавам да не мога да си пусна истинския пост...написан преди това
03.10.2019 22:21
просто каптчата ме е блокирала по някакъв начин....натиснете всички светофари....и няма пропускане....просто блокаж
цитирай
8. hloris - zax
03.10.2019 23:45
прочети и обмисли внимателно още веднъж поста ми.....

напоследък съм и преосмислям все още много минали неща,но....не търся вини в никого,освен в самата мен.
цитирай
9. hloris - И този пост ще го деактивирам....
04.10.2019 00:15
явно някой си играе с блога ми....просто ще престана да пускам каквото и да е.
Мир да има!

Аз чудесно си живея и без блога.
цитирай
10. zax - 7. hloris. . . . натиснете всички ...
04.10.2019 00:15
hloris написа:

7. hloris

....натиснете всички светофари....и няма пропускане....просто блокаж


.....

[quote=zax]
8. zax
я, ти май знаеш как става.
[/quote=zax]

Дали са чафки или сфетофари, зад тях стоят флагове на различни функции. А това което описваш много прилича на ресет/рестарт.

А за приятелите, не е в ничий интерес но ако започнеш отново /както виждам че опитваш/ .... ще е само губене на време.
цитирай
11. ivoki - hloris
04.10.2019 00:23
Преди да постна пост го записвам.
Така, въпреки хакерите , го имам и мога да го пусна пак.
Blog. bg има проблеми .......
цитирай
12. hloris - Да,съгласна съм.....
04.10.2019 00:24
губене на време е....по-добре нещата да останат така,както са.

цитирай
13. lexparsy - Вече е доказано че на авторите и с...
04.10.2019 10:57
Вече е доказано че на авторите и собствениците на блога им е изгодно да е в това състояние. И тези „хаквания“ са предоставени съзнателно на определени хора.
Аз не мисля липсата на модерация е „въпрос на чест“ както и Младен твърди. Ще станеш интересна жертва и ще продължават да те тормозят и обиждат приятелите ти...
Лекс

П. Интересно, че при различни хора има различни проблеми. И аз имам всякакви, но най-честият и перманентен е, че минути след като съм се логнал излизам „анонимен“. И сигурно хората се чудят защо постоянно пиша „Лекс“ под коментара :-)
цитирай
14. eva666 - айдее..пак камъче в лай..локва..
04.10.2019 11:08
хло, продължаваш да се поддаваш на Манипулации, и Хипохондрия?
редовно се случват тези..бъгове, нйа-вероятно,са технически
при мен, е същата ситуация..
ноо, аз никога, не се жаля от Техниката, жаля се от Хората
и техните лъжи, и дребнавости..това е Идеал, и затова и не се отказвам..
идва ти премного стреса, мила..
и те разбирам...
свали Гарда))) съветче от кака..
цитирай
15. barin - Здравей, hloris. Не знам как се п...
06.10.2019 08:28
Здравей, hloris. Не знам как се получава, но моите теми излизат, макар и понякога да са дълги9 за това получавам упреци от други места извън блога). Проблем ми е качването понякога на мои снимки и затова първом си ги публикувам в snimka и оттам ги прехвърлям. Не излизат снимките ми, публикувани от интернет, когато не съм отворли сайта. Последната ми тема е разместена по необясними за мен причини и Атил е прав, като пише"Пооправи го малко този постинг". Дано всичко при теб се оправи.
Поздрави!
цитирай
16. hloris - Благодаря на всички ви за споделенето в коментарите ви
07.10.2019 23:24
а при мен явно има някаква избирателна пропускливост....и тази вечер не можах да си пусна постът.....проверете,маркирайте еди-какво си....и липсва опцията "пропускане"...
направо ми става смешно вече....все едно наистина има цензура при мен....все едно някой прочита това,скоето съм написала,и решава дали да съществува като пост,или не.

Ще направя нов опит.....дано се получи този път....но явно няма как да се получи.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2193297
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17874
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031